poniedziałek, 15 grudnia 2014

PAJACYK NA ŚWIĘTA

Dzisiaj bardzo prosta, klasyczna stylizacja w czerni i bieli. Miłośniczką czarnych golfów jestem od momentu gdy zobaczyłam w nim Angeline Jolie w filmie Pani i Pan Smith. Jedynym, małym dyskretnym elementem w kolorze jest czerwona bransoletka do której przypięty jest srebrny pajacyk. Pajacyk to nazwa programu dożywiania dzieci w szkołach,
który prowadzi Polska Akcja HumanitarnaMały akcent, ale widoczny. Tak samo jak pomoc, którą możemy nieść poprzez zakup tej bransoletki (kupić możecie ją tutaj).Jedna bransoletka to 1 posiłek dla głodnego dziecka. Tak nie wiele trzeba by tak wiele dać. Kochani dołączcie do akcji i Wy.

BRANCELET | Lemoniq for Pajacyk
SKIRT | Mosquito ,  FUR | Mohito ,  SWEATER | F&F 
NAILS | Piuelle 



20 komentarzy:

  1. Chętnie kupiue taka bransoletke:) a w brzuszek klikam juz od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. super inicjatywa!
    ekstra wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że mówisz o Pajacyku.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, zupelnie nie mialam pomyslu na prezent na swieta dla kolezanki, spadlas mi z nieba. Pajacyk zamowiony! Mam nadzieje, ze zdazy przyjsc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie podwójnie! Tym zakupem uszczęśliwisz conajmniej dwie osoby! Dziekuje :*

      Usuń
  5. Uwielbiam tak rozumianą klasykę. Świetna interpretacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna klasyka. Niesamowicie podoba mi się Twoje wyczucie stylu! Lecę zamawiać bransoletkę :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna! Zawędrowałam tutaj po raz pierwszy :)

    Jeżeli chodzi o pajacyka, to klikam na brzuszek kiedy tylko mogę i chociaż w ten sposób pomagam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chciałam zapytać o lakier do paznokci - gdzie mogę go dostać?
    Niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ze promujesz taka inicjatywę! Co do stylizacji to super buty i spódnica boskie. Dodalabym czarna opaskę na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dożywianie dzieci to istotna sprawa. Niech im puste brzuszki nie przeszkadzają w naucę. Popieram i wspieram :) A stylizacja cudna. Kocham minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...