sobota, 12 maja 2012

LEOPARD VERSION OF NIGHT WALK

Te zdjęcia wywołały już niemałe zamieszanie, zanim jeszcze pojawił się ten post.
Miało być krótko,ale dyskusja,która pojawiła się na facebook'u skłoniła mnie do pewnych refleksji.
Nienawidzicie ich , ale tak naprawdę za co? Że są "trochę" inne od tych tradycyjnych butów na obcasie w których tak chętnie wybierać się na wielogodzinne marsze po mieście? Czy może za to,że wyglądają na niestabilne, niewygodne i Bóg wie co tam jeszcze. Tak w zasadzie nie moim zadaniem jest przekonywanie Was,że jest inaczej. Ani nie odpowiadanie na pytanie dlaczego takie buty zostały wyprodukowane, dlaczego  uprzykrzyły życie tym którzy chcieliby już zawsze chodzić w tych normalnych,wygodnych o których babcia nie będzie mogła powiedzieć "dziecko co Ty masz na nogach?!".
Te buty są po prostu po to,aby cieszyć serca i oczy tych którzy tak jak ja je kochają.
Dla nich wszystkich dedykuje ten post.

Pewnie dostanie mi się jeszcze za łączenie printów. Ale kto wie, może nie wszyscy założyliby do tej stylizacji coś tak oczywistego jak czarne buty? Tak sobie oglądam te zdjęcia i kurcze dla mnie te buty są naprawdę zgrabne!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
These photos have caused a lot of attention even before this post.
It was supposed to be short, but the discussion that came up on Facebook led me to some reflections.
You hate them, but really why? That they are "a little bit" different from the traditional high-heels in which so willingly I go for hours of marches through the city? Can it be that they look unstable, not comfortable, and God knows what else? So, basically, my job is not either to convince you that it is different nor to respond to the question why these shoes were produced, why made someone’s life unpleasant. Someone who wants to walk forever in these normal, comfortable shoes, whose grandmother won’t say "dear, what do you have on your feet?".
These shoes are simply to enjoy the hearts and eyes of those who love them like me.
I dedicate this post to them.
I’m sure I will still get unpleasant comments on prints. But who knows, maybe not all of you would wear something as obvious as the black shoes? So you see these pictures and damn it for me, these shoes are really graceful!

Fot.Artur Bąk

 I WAS WEARING:
Shoes - moje ukochane Deezee
Shorts- H&M
Blouse - sh

32 komentarze:

  1. koszule masz boską Anno, a co do butów, to właściwie moje zdanie jest podzielone. Choć sama bym ich nie założyła, to na zdjęciach mi się podobają. Nie założyłabym ich dlatego, że kompletnie nie pasują do mojego stylu i najzwyczajniej w świecie nie pasują do tego co noszę na co dzień i od święta, ale popatrzeć na nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to ma być ?
    Wstyd się tak ubrać !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstyd to Ty masz na drugie imię :) a stylizacja z tymi butami jest mega!

      Usuń
    2. Ha, ha, dobre anonimowy 17:05

      Usuń
  3. Moim zdaniem z tymi butami trzeba naprawdę bardzo uważać żeby nie przesadzić i nie wyjść tandetnie tym bardziej w tej wersji gdzie jest panterka. Są trudne w stylizacji ale Ty poradziłaś sobie z nimi genialnie ;) Jak dla mnie mistrzyni stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, kocham buty!:) ale te naprawdę do mnie nie przemawiają... Oczywiście nie będę nikomu wpierać swojego zdania na ten temat, bo każdy lubi co innego i szanuję to ,ale jak dla mnie to ze zgrabnością maja one niewiele wspólnego- wyglądają trochę jak końskie kopytka.;D
    Są ekstrawaganckie i im dłużej myślę tym bardziej się biję z myślami, gdzie ja bym mogła w nich się wybrać? Bo impreza+alkohol+te buty= gleba (przynajmniej w moim wykonaniu :P) jedynie gdzie jestem w stanie te buty sobie wyobrazić to sesja fotograficzna i tutaj sprawdzają się w 100% jak widać na powyższych zdjęciach!:) Są one efektowne, niebanalne i wzbudzają kontrowersje, niektórych nawet zachwycają - a zazwyczaj o to w zdjęciach 'modowych' chodzi. :)
    Ależ się rozpisałam! Na marginesie bardzo lubię Twój blog i stylizację zawsze znajdę tutaj jakaś dozę inspiracji! pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :)
    długo się zastanawwiałam, czy napisac ten kometarz czy tez nie. Postanowiłam napisać.
    Kiedyś dostałam od Ciebie niezbyt miły komentarz ( zresztą nie tylko od Ciebie ;) nie wiem jak mnie oceniasz, nie znamy się ( a po wyglądzie to raczej trudno stwierdzić) - dużo osób jedzie na stereotypach... (jednak nie w tym rzecz) sama tez wtedy chyba coś odpisałam w stylu czwarto-klasistki w szkole podstawowej (oko za oko)i więcej nie wchodziłam, ale przyznam, że od jakiegoś czasu zaglądam na Twojego bloga ( za sprawą sklepu internetowego:)) i na prawdę jest przyciągający. Jesteś barwną osobą, masz niesamowite zdjęcia i wyglądasz rewelacyjnie. (mam nadzieję, że wnętrze także ładne ;) lecz nie mnie to oceniać :p)
    Powiem też,że każda stylizacja którą prezentujesz wygląda jak z katalogu o modzie - bardzo fajnie :) (ale dodam też , że w większość zestawów bym sie nie ubrała (nie odbierz źle - po prostu inny gust) .
    Dodam jeszcze tylko , że tak samo ubóstwiam ten model butów i nie wyobrażam sobie, że może się nie podobać.
    Ps. nie chciałabym także, abyś odebrała ten komentarz jako ,,lizanie dupy'' - chciałam po prostu napisac co myślę.
    Pozdrawiam - Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są mega ;)

    Zapraszam do komentowania, odwiedzania i do obserwowania mojego bloga ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz ZAJEB* ... TYLE POWIEM ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się tam te buty podobają i sądzę że za jakiś czas nie będą już budzić takich kontrowersji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz zdecydowanie cudownie! Świetnie połączyłaś printy, które tworzą zgrany duet. Buty są zarąbiste! <3 Sama z chęcią bym sobie takie kupiła. Podobnie zacofane ,jak negatywnie nastawieni ludzie do posta, jest moje małe miasteczko. :) Wyglądasz ekstra!!!!!!Zdjęcia boskie, perfekcyjnie oddany nastrój. Wszystko jest w doskonałym kontraście. Pozdrawiam sisforfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ta sesja jest genialna!!!!!! Buty uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. uważam,że połączenie printów jest idealne i nie każdego stać na coś tak awangardowego i niebanalnego. Buty są idealne !!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne miejsce na zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  13. this mix is sick love it so much, green shirt is a m a z i n g and I'm not even going to mention your fab shoes!!
    kisses form United Kingdom Of Fashion
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  14. A nikt nie zauważył jak zgrabnie i pięknie wyglądają w tych butach nogi?!
    Super stylizacja, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nieziemsku look! no i te buty <3 !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest jeszcze jeden plus tych butów : nogi wyglądają MEGA zgrabnie:))
    Też bym chciała mieć takie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fotograf jak i modelka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się połączenie tych wzorów. Lubię zaskakujące połączenia i wcale nie powiedziałabym żeby tak oczywiste czarne buty wyglądałyby tu ok, po prostu moim zdaniem coś tu jest nie tak. Za to bardzo podoba mi się cała sesja i połączenie Twoich gołębich włosów z rdzawym tłem i długimi nogami. Wygląda jak sesja z magazynu mody.

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your outfit! you should write in english too :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a wg mnie to tło jest genialnym łacznikiem, pomiedzy wzorem butow i bluzki!
    Bardzo mi sie podoba....wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  21. genialnie wygladasz, gienialne nogi, świetne połączenie butow z koszula.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ania! To Ty wychodziłaś podczas Gali MMA z bokserami? Wyglądałaś jak milion dolarów, a nawet lepiej <3 !!!
    A zestaw cudny, ludzie zawsze tepia odmiennosc, bo wola byc zwykli. Ja tez bym ich nie zalozyla, ale to nie oznacza, ze mam prawo mowic komus czy ma je nosic czy nie, bo sa takie i owakie :>

    buzki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Alex to nie ja byłam:) Ale jeśli ta dziewczyna wyglądała jak milion dolarów to mogę być to ja;p

      Usuń
  23. jak nie?!:P koniecznie ogladnij powtorke, bo identyczna!! tylko miala wlosy gofrownica porobione:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja. Połączenie tych dwóch wzorów jak najbardziej udane.
    http://fashionbysylvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa stylizacja i te połączenie, na które nie każdy by się odważył. Świetne otoczenie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...