piątek, 2 marca 2012

PLAYBOY - FOTOEROTICA 2012

W przerwie między stresowaniem się przed obroną magisterki (na szczęście jestem już po,ale o tym później), a w zasadzie w związku z wygraną mojej przyjaciółki Magdy Turkel w tegorocznej Fotoerotice
(jej zdjęcia mogliście zobaczyć już u mnie na blogu w sesji walentynkowej) postanowiłam wpaść na tą imprezę zorganizowaną przez magazyn Playboy. Mimo, że sama impreza nie była może szczytem umiejętności organizacyjnych ja bawiłam się świetnie
Miło było zobaczyć znajomych, których już dawno nie widziałam.






 I WAS WEARING:
dress -Mango
shoes- Deezee
clutch- vintage
stockings - Calzedonia

12 komentarzy:

  1. sukienka sliczna, ale moim zdaniem rajstpy do nie nie pasuja. gole nogi bylby lepsze;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądałaś, świetna fryzurka!!:)))


    ZAPRASZAM NA GIVEAWAY z Okazji Dnia Kobiet :)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/02/giveaway-z-okazji-dnia-kobiet.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czarnulka z pierwszych dwoch zdjec jest przeeeurodziwa!
    BTW swietna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowa sukienka, urocza kokardka i Tobie jak fajnie w tych wlosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaaak,Gavelek moj nieodlaczny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy sukienka jest z obecnej kolekcji Mango? Przejrzalam ich sklep internetowy i niestety nie znalazlam jej :-(
    Bardzo prosze o odpowiedz. Jest cudowna....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam swoją w outlecie,więc to może być poprzednia kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje bardzo za odpowiedz :-) Bede poszukiwala jej w dalszym ciagu. Jest naprawde urocza i slicznie Ci w niej. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...